اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مبارزه با زمین‌خواری در آذربایجان‌غربی با افزایش نظارت میسر می‌شود

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: حفاظت، نظارت بیشتر و ممانعت از تفکیک و تصرفات غیرقانونی لازمه جلوگیری و مبارزه با پدیده زمین خواری است.

مبارزه با زمین‌خواری  در آذربایجان‌غربی با افزایش نظارت میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، آیدین رحمانی رضائیه در دومین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال جاری که امروز در استانداری برگزار شد، به پدیده زمین خواری و مشکلات موجود در این خصوص اشاره کرد و گفت: حفاظت ، نظارت بیشتر و ممانعت از تفکیک و تصرفات غیرقانونی وظیفه دستگاه‌های متولی برای جلوگیری و مبارزه با پدیده زمین خواری است.

وی افزود: برخی سودجویان با تفکیک اراضی آن را به فروش می‌رسانند که با این کار مشکلات عدیده ای را برای دولت و دستگاه قضایی ایجاد می‌کنند که در این خصوص وظیفه همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های متولی اراضی حفاظت، نظارت و ممانعت از تفکیک و تصرفات غیرقانونی است.

خاطرنشان می‌شود در این جلسه ۳۰ طرح و پروژه در زمینه‌های الحاق محدوده اراضی، درخواست تصویب مغایرت‌های اساسی طرح تفصیلی ارومیه با طرح جامع مصوب، درخواست زمین ندامتگاه شهرستان مهاباد، و بررسی موقعیت مجوزهای صدور ۲۴ جواز واحدهای تولیدی ، صنعتی و خدماتی بررسی ، مصوب و تصمیمات لازم در خصوص این طرح‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول